info@alphashop.si
0
0,00  0 izdelkov

V košarici ni izdelkov.

0
0,00  0 izdelkov

V košarici ni izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino Alpha shop

Splošni pogoji poslovanja pri spletnem nakupovanju v spletni trgovini Alpha shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Z uporabo in nahajanjem na spletni strani Alpha shop se vsak uporabnik ali drug obiskovalec strinja, da je pred sklenitvijo pogodbe v celoti seznanjen z njihovim celotnim besedilom, saj je bil nanje izrecno opozorjen s tem zapisom, ki je dostopen brez težav na spletni strani Alpha shop. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate splošne pogoje poslovanja.

S spletno trgovino Alpha shop (v nadaljevanju »Alphashop.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Kozmetične storitve An-Ja Anja Lugariček s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Za ogled spletne strani in/ali naročilo izdelkov registracija ali prijava nista potrebni. Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. Za olajšanje nakupa je možna tudi registracija. Registracija ali prijava poteka z uporabniškim imenom (veljavnim e-mail naslovom) in geslom. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Alphashop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji v delu, ki se nanašajo na odstop od pogodbe skladno z ZVpot veljajo za uporabnike, ki izpolnjujejo kriterije za potrošnika, ki jih določa ta zakon.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f) jasno in nedvoumno določene cene, ki vsebujejo DDV in strošek dostave (prevoza);
g) način plačila in dostave;
h) časovno veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
1. iskanje posameznega produkta
2. izbor produkta za nakup
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici,
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini
5. potrditev naročila
6. oddaja naročila

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred potrditvijo nakupa lahko Uporabnik še enkrat pregleda vnesene podatke in jih spremeni po želji.

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabnik lahko prekliče posamezno naročilo kolikor sistem naročila to še omogoča.

Naročilo potrjeno

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

Dostava

Spletna trgovina alphashop.si se zavezuje, da bo naročene izdelke poslala v najkrajšem možnem času. Naročila vseh izdelkov do 13.00 ure, bodo odposlana še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Če določenega izdelka ni na zalogi in bo zato dobava daljša od treh delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko telefona ali elektronske pošte, zato vas prosimo, da ob prijavi v spletno trgovino alphashop.si natančno vpišete svoje podatke. Izdelke, naročene v spletni trgovini alphashop.si dostavlja kurirska služba GLS.

Pošiljke večjih dimenzij in teže dostavi ponudnik v lastni režiji, takšno blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja.
V ceni dostave je zajeta dostava naročenega blaga, do vhodnih vrat objekta navedenega na naročilu.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo razveljavil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. S potrditvijo spletnega naročila se stranka zavezuje k plačilu zneska naročila.

Cenik poštnine

Stroški dostave se razlikujejo glede na posamezen izdelek.
Klasična dostava: 4,00 EUR. Pri plačilu po povzetju se zaračuna dodatno doplačilo v znesku 0,50 EUR.
Dostava izdelkov večjih dimenzij in teže: 50,00 EUR

Natančen strošek dostave je prikazan v košarici ali na blagajni.

Ob naročilu v vrednosti 50 EUR ali več je poštnina brezplačna (ne velja v kombinaciji z izdelki večjih dimenzij in teže, ki jih dostavi ponudnik v lastni režiji).

PREVZEM IZDELKOV

Kupec je dolžan naročeno blago ob prevzemu kakovostno in količinsko pregledati ter na spremni dokument poleg podpisa zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu, ki jih lahko uveljavlja v postopku reklamacije ali jamstva za napake.

Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
-z gotovino ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu,
-s kreditno kartico Visa ali MasterCard,
-Neposredna bančna transakcija,
-s PayPalom 

 V kombinaciji z izdelki večjih dimenzij in teže, plačilo po povzetju ni možno.

Ponudnik ob izdobavi blaga izda račun, ki ga prejmete na svoj email naslov, ki ste ga vpisali pri naročilu z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja.

Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

Če želi uporabnik račun na podjetje, lahko ob naročilu v prostor za opombe oziroma po zaključenem naročilu na info@alphashop.si sporoči naziv podjetja in davčno številko

Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem GLS razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

PRAVICA DO ODSTOPA OD KUPOPRODAJNE POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@alphashop.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko vrne prejeto blago v originalnem stanju, nepoškodovano in neodprto, na naslov Anja Lugariček s.p., Ulica mesta Grevenbroich 9, 3000 Celje, kar se smatra za odstop od pogodbe. V kolikor kupec ponudniku sporoči, da namerava odstopiti od nakupa in blago vrniti, ima na voljo 14 dni časa, da blago pošlje nazaj k ponudniku. Strošek pošiljanja blaga v vračilo ostane na strani kupca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, denar pa nakažemo na transakcijski račun kupca v 30-ih dneh od prejema vrnjenega blaga. Ob vračilu izdelkov se povrne kupnina izdelkov brez stroškov vračanja blaga ponudniku.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupec je obvezan, da v 14-ih dneh po prejemu blaga na elektronski naslov info@alphashop.si sporoči, da namerava blago vrniti, v nasprotnem primeru vračila ne bomo sprejeli in denarja ne moremo povrniti.

Opozorilo: Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe po 43.č členu o ZVPot (8. tč. 1. odst. 43b. čl. ZVPot): Med izjemami so na primer hitro pokvarljivo blago, blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, in druge izjeme, navedene v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov. Kozmetika (kreme, serumi, toniki in ostali kozmetični izdelki v spletni trgovini) sodi med izjeme po 43.a členu ZVPot kot blago, namenjeno vsakodnevni porabi, zato odprtih izdelkov, izdelkov s strgano ali odstranjeno zaščitno folijo ali embalažo ni mogoče vrniti.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Vaša zasebnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo, uničenjem ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov nikoli ne bomo delili ali predali nepooblaščenim osebam.

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik in kupec se strinjata, da bosta morebitne spore reševala med seboj z razumevanjem, spoštovanjem in veliko mero potrpežljivosti. V primeru reklamacij, pritožb ali opomb, je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte na info@alphashop.si. Vse reklamacije se obravnavajo zaupno. Ponudnik pa se bo potrudil, da bo vse spore reševal razumsko in v prid kupcu. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času kupca obvestil o prejemu reklamacije ali pritožbe ter mu sporočil kako dolgo bo trajal postopek reševanja. Kupec in ponudnik zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala sporazumno, če pa to ne bi bilo možno, pa pri pristojnem sodišču.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Anja Lugariček s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina je v lasti podjetja Anja Lugariček s.p.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo po predhodni pisni odobritvi lastnika.

Kontakt

Kozmetične storitve An-Ja Anja Lugariček s.p.
Podgorje 7, 3000 Celje 
Tel.: 070873227
E-mail: info@alphashop.si
D.Š.: SI24073563
M.Š.: 8713537000
Pogoji poslovanja veljajo od 23.4.2024 do preklica.
cartcrossmenuchevron-down