Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino Alpha shop

Splošni pogoji poslovanja pri spletnem nakupovanju v spletni trgovini Alpha shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Z uporabo in nahajanjem na spletni strani Alpha shop se vsak uporabnik ali drug obiskovalec strinja, da je pred sklenitvijo pogodbe v celoti seznanjen z njihovim celotnim besedilom, saj je bil nanje izrecno opozorjen s tem zapisom, ki je dostopen brez težav na spletni strani Alpha shop. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate splošne pogoje poslovanja.

S spletno trgovino Alpha shop (v nadaljevanju »Alphashop.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Prodaja in inženiring, Nejc Gubenšek s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Za ogled spletne strani in/ali naročilo izdelkov registracija ali prijava nista potrebni. Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. Za olajšanje nakupa je možna tudi registracija. Registracija ali prijava poteka z uporabniškim imenom (veljavnim e-mail naslovom) in geslom. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Alphashop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji v delu, ki se nanašajo na odstop od pogodbe skladno z ZVpot veljajo za uporabnike, ki izpolnjujejo kriterije za potrošnika, ki jih določa ta zakon.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f) jasno in nedvoumno določene cene, ki vsebujejo DDV in strošek dostave (prevoza);
g) način plačila in dostave;
h) časovno veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
1. iskanje posameznega produkta
2. izbor produkta za nakup
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici,
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini
5. potrditev naročila
6. oddaja naročila

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred potrditvijo nakupa lahko Uporabnik še enkrat pregleda vnesene podatke in jih spremeni po želji.

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabnik lahko prekliče posamezno naročilo kolikor sistem naročila to še omogoča.

Naročilo potrjeno

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

Dostava

Spletna trgovina alphashop.si se zavezuje, da bo naročene izdelke poslala v najkrajšem možnem času. Naročila vseh izdelkov do 13.00 ure, bodo odposlana še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Če določenega izdelka ni na zalogi in bo zato dobava daljša od treh delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko telefona ali elektronske pošte, zato vas prosimo, da ob prijavi v spletno trgovino alphashop.si natančno vpišete svoje podatke. Izdelke, naročene v spletni trgovini alphashop.si dostavlja kurirska služba Pošta Slovenije.

Pošiljke večjih dimenzij in teže dostavi ponudnik v lastni režiji, takšno blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja, po predhodnem dogovoru preko telefona ali elektronskega sporočila.
V ceni dostave je zajeta dostava naročenega blaga, do vhodnih vrat objekta navedenega na naročilu.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo razveljavil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. S potrditvijo spletnega naročila se stranka zavezuje k plačilu zneska naročila.

Cenik poštnine

Stroški dostave se razlikujejo glede na posamezen izdelek.

Dostava Pošta Slovenije: 4,99 EUR
Prednostna dostava: 5,99 EUR
Pri plačilu po povzetju se zaračuna dodatno doplačilo v znesku 0,50 EUR

Dostava izdelkov večjih dimenzij in teže: 20,00 EUR

Natančen strošek dostave je prikazan v košarici ali na blagajni.

Ob naročilu v vrednosti 70 EUR ali več je poštnina brezplačna (ne velja v kombinaciji z izdelki večjih dimenzij in teže, ki jih dostavi ponudnik v lastni režiji).

PREVZEM IZDELKOV

Kupec je dolžan naročeno blago ob prevzemu kakovostno in količinsko pregledati ter na spremni dokument poleg podpisa zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu, ki jih lahko uveljavlja v postopku reklamacije ali jamstva za napake.

Svetujemo vam, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih:

- ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
- če se slika na embalaži ali šifra izdelka na embalaži ne ujema z naročenim izdelka, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@alphashop.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna. Reklamacije za napačno prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.
- če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

V primeru dostave vam svetujemo, da:

- paket pregledate v navzočnosti dostavljavca, ko vam ga dostavi;
- najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
-z gotovino ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu,
-s kreditno kartico Visa ali MasterCard,
-neposredna bančna transakcija,
-s PayPalom

V kombinaciji z izdelki večjih dimenzij in teže, plačilo po povzetju ni možno.

Ponudnik ob izdobavi blaga izda račun, ki ga prejmete na svoj email naslov, ki ste ga vpisali pri naročilu z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja.

Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

Če želi uporabnik račun na podjetje, lahko ob naročilu v prostor za opombe oziroma po zaključenem naročilu na info@alphashop.si sporoči naziv podjetja in davčno številko

Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem Pošta Slovenije razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

Stvarna napaka (jamstvo za skladnost blaga)

Alpha shop kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov info@alphashop.si.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

Reklamacija

Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.

Vse reklamacije, za blago, ki ga prodaja Alpha shop, lahko oddate tako, da pokličete na številko: 041 922 073, preko elektronskega naslova info@alphashop.si, ali v primeru uveljavljanja garancije preko reklamacijskega zapisnika z dostavo računa na vpogled ali drugega dokazila o nakupu (kopija računa, itd.).

Alpha shop vodi evidenco prejetih reklamacij in jih hrani vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje. Alpha shop bo kupcu potrdil prejem reklamacije in obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

OPOZORILO: ZA USPEŠNO REŠITEV REKLAMACIJE JE POTREBNO EMBALAŽO HRANITI DO RAZREŠITVE REKLAMACIJE!

Alpha shop bo na reklamacijo kupca odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.

Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, se sredstva nakažejo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti prodajalcu.

Garancija

Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa.

Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na naslov prodajalca (Trška Gorca 2, 3230 Šentjur), ki je dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če napake niso odpravljene v omenjenem roku mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali sorazmerno znižanje kupnine. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po 2 (dveh) letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

PRAVICA DO ODSTOPA OD KUPOPRODAJNE POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@alphashop.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec je obvezan, da v 14-ih dneh po prejemu blaga na elektronski naslov info@alphashop.si sporoči, da namerava blago vrniti, v nasprotnem primeru vračila ne bomo sprejeli in denarja ne moremo povrniti.

Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:

- kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
- kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
- kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu, ki ga lahko prenese tukaj ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Alpha shop je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov.

Vsi izdelki, kupljeni pri Alpha shop in glede katerih je mogoč odstop od pogodbe, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti prodajalcu. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Opozorilo:
Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe po 43.č členu o ZVPot (8. tč. 1. odst. 43b. čl. ZVPot) pri pogodbah:
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke,...);
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- in druge izjeme, navedene v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Kozmetika (kreme, serumi, toniki in ostali kozmetični izdelki v spletni trgovini) sodi med izjeme po 43.a členu ZVPot kot blago, namenjeno vsakodnevni porabi, zato odprtih izdelkov, izdelkov s strgano ali odstranjeno zaščitno folijo ali embalažo ni mogoče vrniti.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE! V skladu z 57. členom Splošnih pogojev izvajanja drugih poštnih storitev, je ob vložitvi reklamacije potrebno predložiti poleg poškodovane vsebine tudi original notranjo ovojnino in embalažo.

Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati.

Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. Reklamacije se rešuje z zamenjavo artikla (v kolikor imamo zalogo blaga), v nasprotnem primeru povrnemo vplačano kupnino.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Vaša zasebnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo, uničenjem ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov nikoli ne bomo delili ali predali nepooblaščenim osebam.

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik in kupec se strinjata, da bosta morebitne spore reševala med seboj z razumevanjem, spoštovanjem in veliko mero potrpežljivosti. V primeru reklamacij, pritožb ali opomb, je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte na info@alphashop.si. Vse reklamacije se obravnavajo zaupno. Ponudnik pa se bo potrudil, da bo vse spore reševal razumsko in v prid kupcu. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času kupca obvestil o prejemu reklamacije ali pritožbe ter mu sporočil kako dolgo bo trajal postopek reševanja. Kupec in ponudnik zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala sporazumno, če pa to ne bi bilo možno, pa pri pristojnem sodišču.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodaja in inženiring, Nejc Gubenšek s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina je v lasti podjetja Prodaja in inženiring, Nejc Gubenšek s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo po predhodni pisni odobritvi lastnika.

Kontakt

Prodaja in inženiring, Nejc Gubenšek s.p.
Trška Gorca 2, 3230 Šentjur
E-mail: info@alphashop.si
D.Š.: SI40725332
M.Š.: 9698477000
Pogoji poslovanja veljajo od 11.11.2024 do preklica.
cartcrossmenuchevron-down